آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper
نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1394
بازدید : 325
نویسنده : سهیل

Cockos REAPERیک نرم افزار قدرتمند برای ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش و رندر فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار مجموعه گسترده ای از ویژگی ها نظیر افکت های فراوان ، نمونه پروژه و… را برای ویرایش و تنظیم فایل های صوتی در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت پشتیبانی از ASIO ، ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار، ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین ، ضبط کامل صدای مولتی ترک و MIDI و… از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می آیند. استفاده کامل از قابلیت های REAPER تنها با استفاده از کامپیوتر خود و یک میکروفن و همچنین در استودیوی ضبط حرفه ای امکان پذیر می باشد.

حال کمپانی معتبر Ask Video به آموزش این نرم افزار بی نظیر پرداخته است. این مجموعه آموزشی شامل ۴ قسمت متفاوت با نام های: ۰۱ Introduction to Reaper، ۰۲ Working With Audio، ۰۳ MIDI Instruments and Plugins، ۰۴ Mixing and Automation می باشد. همانطور که از نام های این قسمت ها پیداست، در هر یک از این قسمت ها به بررسی حرفه ای یک بخش متفاوت از بحث ضبط و میکس صدا و آهنگ سازی پرداخته می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

aks video reaper آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper

 

download آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper دانلود:    Embedupload    Direct Link



:: موضوعات مرتبط: برنامه , اموزش , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: